Kaunietis svarstė apie būstus studentams – išėjo naujos koncepcijos apgyvendinimo verslas

Miesto svečių srautas Kaune augina apgyvendinimo vietų poreikį, o jis verčia kurti naujos koncepcijos paslaugas. Nuo praėjusio rudens svečius priima apartamentų viešbutis (angl. apart hotel, extended-stay hotel) „Kaunas Garden“.

Laisvės alėjoje įsikūręs apartamentų viešbutis turi 10 apartamentų – miegamųjų, bendrą poilsio kambarį su biblioteka ir virtuvę svečiams. Apartamentuose nėra fizinio aptarnavimo, registratūros: užsisakiusieji nakvynę gauna kodą, su kuriuo apartamentų raktus pasiima iš seifo šalia durų.

„Kaune jau turime ir tiesioginių konkurentų, apartamentų viešbučių. Bet negalima sakyti, kad konkuruojame tik su jais. Be to, ir svečiai dar ne visada supranta, kuo tokios apgyvendinimo įstaigos skiriasi. Esame sulaukę komentarų, esą nebuvo registratūros, niekas nepasitiko, kambariai nebuvo kasdien sutvarkomi. Taigi konkuruojame ir su kitais apartamentų viešbučiais, ir su butais, ir su hosteliais“, – sako Šarūnas Straševičius, „Kaunas Garden“ įkūrėjas.

Į 95% komentarų reaguoja iškart

2018 m. spalį veikti pradėjusių apartamentų vidutinis užimtumas, su žiemos mėnesiais, yra 70%, vasarą – 90–95%.

„Daug dėmesio skirta interjerui, nuotraukoms. Pats daug keliaudamas matau, kaip vietos skiriasi pagal fotografijas, jaukumą. Kartais apsistojus svetur interjeras kompensuoja net vietą mieste. Buvo daug darbo, daug detalių, daug aksesuarų ir labai daug dėmesio svečių atsiliepimams – iškart sprendžiame, reaguojame į 95% jų“, – ko reikia sėkmingam apgyvendinimo verslo startui vardija kaunietis.

Pašnekovas daugiausia patirties ir žinių yra įgijęs IT versle, o patalpas Kauno širdyje, kuriose kadaise veikė prokuratūra, jis su bičiuliais įsigijo atsitiktinai – gavęs gerą pasiūlymą. Per 1.000 kv. m ploto patalpose, savo „kvadrate“ – 200 kv. m plote – jis suformavo 10 apartamentų.

„Gavau tą plotą be elektros, be langų, bet vandens, viską reikėjo įrengti, – prisimena Š. Straševičius. – Pirkdamas patalpas neįsivaizdavau, kas jose bus, todėl svarsčiau įvairiausius variantus: ir biurų, ir komercinių patalpų. Vis tiek nusprendžiau, kad patalpos bus skirtos apgyvendinimui, paskutinė mintis buvo – ilgalaikė nuoma studentams.“

Apartamentų viešbučio „Kaunas Garden“ remontas. Bendrovės nuotr.

Apartamentų viešbučio „Kaunas Garden“ remontas. Bendrovės nuotr.

Tada apartamentų kieme pašnekovas susipažino su Tomu Grižu, trumpalaikės nuomos administravimo paslaugos „Houseys“ įkūrėju, jis ir pasiūlė geriau taikytis į nuomą turistams.

„Su Tomu susipažinau atsitiktinai, dirbdamas apartamentų pastato kieme. Jis pradėjo klausinėti, ką ketinu čia daryti. Ir sutarėme dėl bendros idėjos ir modelio, kaip viskas veiks“, – pasakoja Š. Straševičius.

Nuvertino lėkščių svarbą

Iš pradžių dizainerė kambarius rengė apgyvendinimo paslaugai, tačiau su „Houseys“ išsiaiškino detales, kurių reikia trumpam atvykstantiems svečiams. T. Grižas, „Houseys“ vadovas, VŽ yra pasakojęs apie 58 punktų sąrašą, kuriuos šeimininkai turi įgyvendinti.  Š. Straševičius sako, kad kai kurias detales vertino skeptiškai, ne tik vertino, bet ir neįgyvendino.

„Vienas iš bendrų reikalavimų buvo kategoriškas vieno prekės ženklo atsisakymas interjere, todėl viską rinkome butikuose, skirtingose vietose. Tarkime, lentynos su pakabais nėra visiškai mano rankų darbo, bet pats piešiau, dažiau, lentas pjausčiau, virinau, montavau, – aiškina Š. Straševičius. – Iš pradžių skeptiškai žiūrėjau į buitines Tomo pastabas: lėkštutės, šakutės, mikrobangų krosnelės, šaldytuvai, lėkštės. Bet komentaras po komentaro paaiškėjo, kad tai tampa problema ir reikia spręsti ją greitai. Iki starto viską supirkti pritrūko ir pinigų, todėl kai kuriuos dalykus taisėme startavę.“

Kaunietis skaičiuoja, kad į „Kaunas Garden“ su patalpų įsigijimu investavo beveik 200.000 Eur.

„Sutaupyti nebuvo kur. Pavyzdžiui, ilgai svarstėme dėl rekuperacinės vėdinimo sistemos, ji kainavo apie 10.000 Eur, bet dabar paaiškėjo, kad tai – labai geras sprendimas. Neturime kondicionierių ir ji per karščius padeda išlaikyti kambarius vėsius“, – pabrėžia Š. Straševičius.Kuo daugiau automatinių įrankių

T. Grižas yra pasakojęs apie automatizuotus įrankius, kuriuos naudoja „Houseys“, pavyzdžiui, dinaminės kainodaros, NT valdymo sistemą ataskaitoms butų šeimininkams ir kitas.

Vienas iš klientų – „Kaunas Garden“ savininkas, turintis IT verslo patirties, sako, kad kai kuriuos procesus nori dar labiau automatizuoti.

„Norime susieti kambarių durų spynas su užsakymo terminais: baigiasi užsakymas, spyna nebeveikia. Galima sakyti, tai mano asmeninis projektas, iš IT projektų patirties. Jau nusipirkome spynas, dabar bandome viską įgyvendinti techniškai, beveik startuolį sukurti“, –  teigia Š. Straševičius.

Plačiau: https://www.vz.lt/smulkusis-verslas/2019/08/05/kaunietis-svarste-apiebustus-studentamsisejo-naujos-koncepcijos-apgyvendinimo-verslas#ixzz5vkARympr

Leave a Reply

Your email address will not be published.